Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 25/Червня/2025, 19:57

Конотопський НВК: ЗОШ І ступеня-ДНЗ

Меню сайту
Міні-чат
праздничные анимашки
Наше опитування

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична робота


 Пріоритетні напрямки та форми методичної роботи з педагогічними кадрами 
у 2011-2012 навчальному році
 
        Науково-методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
  • діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
  • відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
  • коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного педагога;
  • компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;
  • прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
  • моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
  • опозиційно-регулюючу;
  • інформаційно-оцінну.
        У 2011-2012 навчальному році науково-методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної теми:
 
"Формування ключових компетентностей особистості дошкільника та молодшого школяра через стимулювання самоосвітньої діяльності дітей і педагогів та підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій ”
 
         Для вирішення даної проблеми поставлені такі завдання :
  • діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
  • наукова підготовка;
  • методичний рівень;
  • оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
  • знання вікових та психологічних особливостей учнів;
  • оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
  • забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;
  • удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
  • заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
  • активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
  • активізація роботи шкільної творчої групи «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі 1 учень - 1 комп’ютер».
  • активізація роботи школи педагогічної майстерності «Психолого-педагогічні умови організації самоосвітньої діяльності учнів та вчителів початкових класів».
  • підвищення практичної спрямованості у роботі методичного об’єднання;
  • продовження введення в навчальний процес комп’ютерно - орієнтованих технологій;
  • організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.
         З метою удосконалення особистісно-орієнтованого спрямування усіх аспектів навчально-виховного процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми науково-теоретичної та методичної роботи:
колективні форми роботи:
· педагогічна рада;
· наради при директорі;
· методичні оперативні наради;
· психолого - педагогічні семінари;
· педагогічні виставки;
групові форми роботи:
· методичне об’єднання;
· творча група;
· школа педагогічної майстерності;
· предметні тижні;
· семінари-практикуми;
· психолого-педагогічний консиліум;
· педагогічні читання;
індивідуальні форми роботи:
· методичні консультації;
· співбесіди;
· наставництво;
· аналіз уроків;
· робота над науково-методичною проблемою;
· атестація вчителів;
· курси підвищення кваліфікації;
· творчі звіти;
· самоосвіта вчителів.
 
Пошук по новинам
Друзі сайту
анимашки
Погода в Конотопі
Погода в Києві
Календар

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz